Poza 5_5

Arhiva anunțuri

  • ANUNȚ-INVITAȚIE REFERITOARE LA CUMPĂRAREA DIRECTĂ A 3 CENTRALE TERMICE ÎN CONDENSAȚIE

    Urmare aprobarii PAAP-ului institutiei,  una dintre activităţile obligatorii, este cumpararea a trei centrale termice (Cod CPV: 39715210-2  - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)).

    Suma maximă estimata, conform bugetului aprobat este de 96.700 lei fara TVA (21.874,71 euro fara  TVA) pentru cele trei centrale.

    Astfel, în conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, BIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI vă invită să participaţi la achizitia de centrale termice.

    mai mult >>
  • ANUNȚ INVITAȚIE - ACHIZITIA PUBLICA DE LUCRARI DE RENOVARE A ACCESULUI PIETONAL LA SEDIUL CENTRAL BMB

    Referitor la:  Cumpararea directa derulată de BIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI, cu sediul in Str. Tache Ionescu nr.4, sector 1, reprezentata legal de catre doamna Anca-Cristina Rapeanu – Manager, in vederea atribuirii contractului privind achizitia publica de lucrari de renovare a accesului pietonal la sediul central BMB
     
    Stimate domn/stimată doamnă,
     
    Urmare aprobarii PAAP-ului institutiei,  una dintre activităţile obligatorii, prevăzute în cadrul Planului, este achizitia publica de lucrari de renovare a accesului pietonal la sediul central BMB
    Suma maximă estimata, conform bugetului aprobat este 161.290,33 lei fara TVA (36.292,32 euro fara  TVA), iar durata contractului este de maximum 1 luna de la data semnării acestuia de către ambele părti.

    Astfel, în conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, vă invităm să participaţi la achizitia publica de lucrari de renovare a accesului pietonal la sediul central BMB, în măsura în care îndepliniti conditiile solicitate. Oferta financiara se va face pe baza documentatiei deja existenta, respectiv Caiet de Sarcini, iar vizita locatiei (OBLIGATORIE) se va putea face zilnic in intervalul orar 0900 -1500  tel. - contact (secretariat) 021.316.83.00 -  .

    Data limita de finalizare a lucrarilor este 16.12.2015.

    mai mult >>
  • ANUNȚ INVITAȚIE - ACHIZITIE PUBLICA DE LUCRARI DE PAVAJ LA CURTEA SEDIULUI BMB DIN STR TACHE IONESCU NR. 4

    Referitor la:  Cumpararea directa derulată de BIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI, cu sediul in Str. Tache Ionescu nr.4, sector 1, reprezentata legal de catre doamna Anca-Cristina Rapeanu – Manager, in vederea atribuirii contractului privind achizitia publica de lucrari de pavaj la curtea sediului BMB din str Tache Ionescu nr. 4.
     
    Stimate domn/stimată doamnă,
     
    Urmare aprobarii PAAP-ului institutiei,  una dintre activităţile obligatorii, prevăzute în cadrul Planului, este achizitia publica de lucrari de lucrari de pavaj la curtea sediului BMB din str Tache Ionescu nr. 4.
    Suma maximă estimata, conform bugetului aprobat este 125.000 lei fara TVA (28.128,45 euro fara  TVA), iar durata contractului este de maximum 1 luna de la data semnării acestuia de către ambele părti.

    Astfel, în conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, vă invităm să participaţi la achizitia publica de lucrari de lucrari de pavaj la curtea sediului BMB din str Tache Ionescu nr. 4, în măsura în care îndepliniti conditiile solicitate. Oferta financiara se va face pe baza documentatiei deja existenta, aflata la sediul Autoritatii contractante (respectiv Caiet de Sarcini) iar vizita locatiei (OBLIGATORIE) se va putea face zilnic in intervalul orar 0900 -1500 -  tel.contact (secretariat) 021.316.83.00.

    Data limita de finalizare a lucrarilor este 14.12.2015.

    mai mult >>
  • ANUNȚ - INVITAȚIE PARTICIPARE LA ACHIZITIA PUBLICA DE LUCRARI DE SALUBRIZARE, IGIENIZARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE A SPATIULUI DIN CALEA GRIVITEI NR.192

    Referitor la:  Cumpararea directa derulată de BIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI, cu sediul in Str. Tache Ionescu nr.4, sector 1, reprezentata legal de catre doamna Anca-Cristina Rapeanu – Manager, in vederea atribuirii contractului privind achizitia publica de lucrari de salubrizare, igienizare si punere in functiune a spatiului din Calea Grivitei nr.192.
     
    Stimate domn/stimată doamnă,
     
    Urmare aprobarii PAAP-ului institutiei,  una dintre activităţile obligatorii, prevăzute în cadrul Planului, este achizitia publica de lucrari de salubrizare, igienizare si punere in functiune a spatiului din Calea Grivitei nr.192.
    Suma maximă estimata, conform bugetului aprobat este 40.322,58 lei fara TVA (9.073,70 euro fara  TVA), iar durata contractului este de maximum 1 luna de la data semnării acestuia de către ambele părti.

    Astfel, în conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, vă invităm să participaţi la achizitia publica de lucrari de salubrizare, igienizare si punere in functiune a spatiului din Calea Grivitei nr.192, în măsura în care îndepliniti conditiile solicitate. Oferta financiara se va face pe baza documentatiei deja existenta, aflata la sediul Autoritatii contractante (respectiv Caiet de Sarcini) iar vizita locatiei (OBLIGATORIE) se va putea face zilnic in intervalul orar 0900 -1500 tel.contact (secretariat) 021.316.83.00.

    Data limita de finalizare a lucrarilor este 14.12.2015.

    mai mult >>
  • ANUNȚ-INVITAȚIE PRIVIND ACHIZIŢIA PUBLICĂ DE CALCULATOARE DESKTOP, MONITOARE, SISTEME DE OPERARE ŞI PERIFERICE INFORMATICE

    Urmare aprobarii PAAP-ului institutiei,  una dintre activităţile obligatorii, prevăzute în cadrul Planului, este achizitia publica de calculatoare desktop, monitoare, sisteme de operare şi periferice informatice.

    Suma maximă estimata, conform bugetului aprobat este 132000 lei fara TVA (29.731,07euro fara  TVA), iar durata contractului este de maximum 1 luna de la data semnării acestuia de către ambele părti.

    Astfel, în conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, vă invităm să participaţi la achizitia publica de calculatoare desktop, monitoare, sisteme de operare şi periferice informatice în măsura în care îndepliniti conditiile solicitate. Oferta financiara va face cu obligativitatea respectarii documentatiei descriptive atasata prezentei invitatii.


     

    mai mult >>
  • ANUNȚ-INVITAȚIE REFERITOARE LA CUMPĂRAREA SERVICIILOR DE ÎNTOCMIRE CAIET SARCINI

    Urmare aprobarii PAAP-ului institutiei,  una dintre activităţile obligatorii, prevăzute în cadrul Planului, este cumpararea serviciilor de intocmire caiet sarcini in vederea demararii si finalizarii lucrarilor de pavaj din curtea sediului central Mihail Sadoveanu din str Tache Ionescu nr 4, sector 1 si pentru lucrarile de la filiala Cezar Petrescu din strada Calea Grivitei nr. 192, sector 1.

    Suma maximă estimata, conform bugetului aprobat este de 8.064,52 lei fara TVA (1.814,94 euro fara TVA), iar durata contractului este de maximum 7 zile de la data semnării acestuia de către ambele părti.

    Astfel, în conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, vă invităm să participaţi la cumpararea serviciilor de intocmire caiet sarcini caiet sarcini in vederea demararii si finalizarii lucrarilor de pavaj din curtea sediului central Mihail Sadoveanu din str Tache Ionescu nr 4, sector 1 si pentru lucrarile de la filiala Cezar Petrescu din strada Calea Grivitei nr. 192, sector 1, în măsura în care îndepliniti conditiile solicitate. Intocmirea caietului de sarcini se va face cu obligativitatea vizitei locatiei pentru care se solicita intocmirea documentatiei descriptive

    mai mult >>
  • ANUNȚ-INVITAȚIE REFERITOARE LA CUMPĂRAREA DIRECTĂ PRIVIND ACHIZIȚIA PUBLICĂ DE LUCRĂRI DE CONSOLIDARE ȘI RESTAURARE CASA MEMORIALĂ ANTON PANN

    Urmare aprobarii PAAP-ului institutiei,  una dintre activităţile obligatorii, prevăzute în cadrul Planului, este achizitia publica de lucrari de consolidare si restaurare casa memoriala ,,Anton Pann”.

    Suma maximă estimata, conform bugetului aprobat este 281.346,77 lei fara TVA (63.317,90 euro fara  TVA), iar durata contractului este de maximum 1 luna de la data semnării acestuia de către ambele părti.

    Astfel, în conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, vă invităm să participaţi la achizitia publica de lucrari de consolidare si restaurare casa memoriala ,,Anton Pann”, în măsura în care îndepliniti conditiile solicitate. Oferta financiara se va face pe baza documentatiei deja existenta, aflata la sediul Autoritatii contractante (respectiv Caiet de Sarcini – Finalizare lucrari de constructii si instalatii la obiectivul de investitii - ”Consolidare,restaurare si extindere lucrari”, cat si a tuturor actelor referitoare la imobilul situat in Str.A.Pann nr.20, sector 3 Bucuresti) iar vizita locatiei (optionala) se va putea face zilnic in intervalul orar 0900 -1500.

    mai mult >>
  • ANUNȚ-INVITAȚIE REFERITOARE LA CUMPĂRAREA DIRECTĂ A SERVICIILOR DE INTOCMIRE CAIET SARCINI (SERVICII DE ARHITECTURĂ, DE INGINERIE ŞI DE MĂSURARE)

    Urmare aprobarii PAAP-ului institutiei,  una dintre activităţile obligatorii, prevăzute în cadrul Planului, este cumpararea serviciilor de intocmire caiet sarcini (servicii de arhitectură, de inginerie şi de măsurare).

    Suma maximă estimata, conform bugetului aprobat este de 6.451,61 lei fara TVA (1.462,12 euro fara  TVA), iar durata contractului este de maximum 1 luna de la data semnării acestuia de către ambele părti.

    Astfel, în conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, vă invităm să participaţi la cumpararea serviciilor de intocmire caiet sarcini (servicii de arhitectură, de inginerie şi de măsurare), în măsura în care îndepliniti conditiile solicitate. Intocmirea caietului de sarcini se va face cu obligativitatea vizitei locatiei pentru care se solicita intocmirea documentatiei descriptive si a verificarii documentatiei deja existenta, aflata la sediul Autoritatii contractante.

    mai mult >>
  • ANUNȚ-INVITAȚIE REFERITOARE LA CUMPĂRAREA DIRECTĂ PRIVIND CUMPARAREA SERVICIILOR DE INTOCMIRE CAIET SARCINI (SERVICII DE ARHITECTURĂ, DE INGINERIE ŞI DE MĂSURARE)

    Urmare aprobarii PAAP-ului institutiei,  una dintre activităţile obligatorii, prevăzute în cadrul Planului, este cumpararea serviciilor de intocmire caiet sarcini (servicii de arhitectură, de inginerie şi de măsurare).

    Suma maximă estimata, conform bugetului aprobat este de 6.451,61 lei fara TVA (1.462,12 euro fara  TVA), iar durata contractului este de maximum 1 luna de la data semnării acestuia de către ambele părti.

    mai mult >>
  • ANUNȚ-INVITAȚIE REFERITOARE LA CUMPĂRAREA DIRECTĂ PRIVIND CUMPARAREA SERVICIILOR SSM

    Urmare aprobarii PAAP-ului institutiei,  una dintre activităţile obligatorii, prevăzute în cadrul Proiectului, este cumpararea servicii SSM (Cod CPV: 71317210-8).

    Suma maximă estimata, conform bugetului aprobat al proiectului este de 5.400 lei cu TVA (1.219,35 euro cu TVA), iar durata contractului este de maximum 4 luni de la data semnării acestuia de către ambele părti.

    mai mult >>
a+ a-